לפסיכונאוט – המגזין הפסיכדלי הישראלי הראשון

לתמיכה בלפסיכונאוט, המגזין הפסיכדלי הישראלי הראשון, לחצו כאן 

בשעה טובה אני גאה להציג פה את "לפסיכונאוט" מגזין פסיכדלי ישראלי מקורי שאני עובד עליו בשנה האחרונה יחדיו עם העורך, המשורר ואקטיביסט התודעה בעז יניב. (למי שלא מכיר כדאי לבקר את העשיה של בעז מומלץ מאוד לבקר בבלוג שלו "כוסות רוח" שכולל מספר פוסטים משובחים בנושא של אקטיביזם, תודעה ועוד).

לפסיכונאוט כולל טקסטים ויצירות ויזואליות פסיכדליות תוצרת פסיכונאוטים מקומיים כמוני וכמוכם. הוא מבקש להוות במה ראשונה לכתיבה עברית מקורית על פסיכדליה ובית לשיח אינטיליגנטי בנושא הפסיכדלי עבור הקהילה הפסיכדלית הישראלית.

 לאחר שפרסמנו בתחילת השנה קול קורא לכתיבה בנושא זכינו לתגובה נלהבת ואספנו נבחרת מצוינת של טקסטים בנושאים כמו פוליטיקה פסיכדלית, מוזיקה פסיכדלית, קולנוע פסיכדלי, שירה פסיכדלית וספורט פסיכדלי וגם ציורים פסיכדלים, קומיקס פסיכדלי ואפילו תשחץ פסיכדלי.

עכשיו, אחרי שסיימנו לערוך את החומרים, אנחנו מגייסים כסף למימון ההוצאה לאור של המגזין דרך אתר הדסטארט. עשינו קליפ פסיכדלי ומשעשע שביים עבורנו אורי בן עזרא והשקנו את הקמפיין לגיוס הכספים אתמול.

הקמפיין מציע שפע אפשרויות לתרומה: בשלושים ש"ח אתם יכולים לרכוש גיליון של המגזין שישלח אליכם עד הבית, במאה ש"ח תקבלו את הסט המלא לפסיכונאוט שכולל גיליון, פוסט פסיכדלי לצביעה שיצרה האמנית הפסיכדלית הישראלית ענבל לימור וחולצה עם הלוגו של לפסיכונאוט, בשש מאות ש"ח אתם יכולים להזמין את העורכים להעביר אצלכם בבית סדנה בנושא פסיכדליה ובעשרה ש"ח אתם יכולים לזכות בתודתנו הנצחית.

 בינתיים אספנו כבר כמעט 80% מהכסף הדרוש להוצאת הגיליון (5000 ש"ח), אבל המספר הזה קצת מתעתע מאחר שהסכום שביקשנו לגייס מראש הוא המינימלי ביותר וסכום גבוה יותר יאפשר לנו להוציא מוצר איכותי יותר עם הדפסה ברמה גבוהה יותר וכו'.

 אז אם הנושא הפסיכדלי לא זר לכם (או דווקא כן) ואם אי פעם הייתה לכם חוויה פסיכדלית חיובית, או שהייתה לכם חוויה פסיכדלית לא חיובית  – ריכשו עכשיו גיליון בכורה של לפסיכונאוט, כתב העת הפסיכדלי הישראלי הראשון, והפכו לחלק ממהפכת התודעה הישראלית!

לתמיכה בלפסיכונאוט, המגזין הפסיכדלי הישראלי הראשון, לחצו כאן 

פרסם תגובה או השאר עקבות: Trackback URL.

תגובות

כתיבת תגובה